Snídaně a dopolední svačiny

  • Kokosová raw granola

    Na dnešní nedělní den jsem si pro vás připravila recept na RAW KOKOSOVOU GRANOLU, která u nás měla velký úspěch. Jíte-li doma bežné granoly, možná se vám bude hodit menší oživení. Nehledě na to, že raw granolu můžete jíst i bez sušení!

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Chia pudink mango

    Poslední dobou si doma často připravujeme chia a lněné pudinky. U nás se v poslední domě staly i lehkým obědem. V době poledne je energie dne nejvyšší a není potřeba ji příliš snižovat za účelem trávení těžkého jídla.

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Slunečnicový jogurt


    Jak uděláme snadno domácí "jogurt", který nenese zatížení kravskou bílkovinou? A ještě k tomu díky němuž ušetříme jeden kelímek a malinko tím odlehčíme mamince přírodě? 

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Švestky v županu - B-komplex babího léta

    Jedno z našich dopoledních nejoblíbenějších jídel blížícího se podzimu.

    Nedávno jsem si všimla na Facebooku příspěvku, ve kterém se jedna maminka ptala na typy na vitamínové bonbóny pro své ratolesti. Tohle jsou ty naše! Naše denní dávka „B-komplexu“ v období babího léta.
    Ano, vegani pozor, komplexu - švestky prý obsahují i kabalamin - vitamin B12.

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Křupinkové raw tyčinky pro naše nejmenší

    Už ani nevím, jak dlouho jsme se chystaly přidat do nabídky nějaké na raw tyčinky. Kolikrát jsme si s naší El při naší snídani říkaly: "To by byly dobré raw tyčinky." A tak konečně přidáváme recept na ty nejzákadnější, bezořechové, z aktivovaných slunečnicových semínek, klíčené pohanky, rozinek a fenyklu. Tyčinky, které můžete bez obav přidat do stravy již před dokončeným prvním rokem dítěte. Jsou z těch nejlépe stravitených surovin, takže jsou vhodné i pro z vás, jež máte slabší trávení či alergii na ořechy. Vzhledem ke svému složení jsou vhodné i ke snídani. V takovém případě doporučuji kombinovat se zeleným smoothie nebo zeleným ječmenem.

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Smoothie do chladného jarního rána

    Dostaly se mi do rukou první jarní BIO kedlubny s krásnými zelenými listy a já se moc těšila, co s nimi vymyslím. Jaro je sice už tady, ale rána nejsou zatím úplně nejteplejší. Toto je dobré mít na paměti při přípravě snídaní. Připravujme tedy snídaně takové, aby lahodily naší slinivce. Ta pak dokonale nastartuje náš nový den.

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Pampelišková očista jater a srdce

    A co při úplňku k obědu? Co třeba něco na očistu jater a srdce? Jaro je doba jater a v čase poledním nám nejvíce pracuje okruh srdce. Pampelišková šťáva z čerstvé trávy ze zahrádky, květů pampelišek a sedmikrásek splní oboje.

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Hrušková snídaně s mákem (a černým rybízem)

    Překvapivě lahodná snídaně pro menší děti ty dospěláky, kteří ne úplně nejlépe tráví hrušky. Sama jsem byla překvapená, jak delikátně tato snídaně chutnala. Nutriční hodnotu a přínos pro náš organizmus snad už ani zmiňovat nemusíme...

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále
  • Nevařená jablečná kaše s rozinkami a skořicí

    Delikátní jablečná kaše pro malé i velké vhodná pro bezlepkovou dietu. Neobsahuje cukr, lepek ani mléko a přesto je svou chutí i přínosem pro náš organismus naprosto dokonalá. Nemluvě o tom, že je nevařená, takže si zachovává veškeré životně důležité enzymy, které nezničíme vařením.

     

    sekce: Snídaně a dopolední svačiny     komentářů: 0     číst dále